• 0

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden detacchi.nl

  1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen en bezorgingen van bestellingen via de Webshop (de “Webshop”) van detacchi.nl (de ”Website”) .
  2. De Webshop en de Website zijn activiteiten van V.O.F. 940340 (bij KvK geregistreerd onder nummer 68117558). MPRT en detacchi.nl zijn handelsnamen van V.O.F. 940340.
  3. Deze Algemene Voorwaarden gelden voor alle klanten ook als zij handelen in de uitoefening van een beroep of bedrijf.
  4. De toepasselijkheid van Algemene Voorwaarden van de koper wordt bij deze uitdrukkelijk afgewezen.
  5. Door een bestelling te plaatsen geeft u automatisch uw akkoord met deze Algemene Voorwaarden.

Privacy & Veiligheid

  1. Op de verwerking van persoonsgegevens van klanten is het Privacy- en Cookiebeleid van MPRT van toepassing wat u kunt vinden op mprt.io/privacy.
  2. Bestellingen plaatsen in de Webshop kan uitsluitend indien je een account aanmaakt op de Website. Om een account aan te kunnen maken verwerken wij bepaalde persoonsgegevens, waaronder je e-mailadres, je wachtwoord en je geboortedatum. Hierdoor kun je veilig gebruik maken van je account en zorgen wij ervoor dat je kunt inloggen. Alle gegevens die je online bij ons opgegeven hebt kun je op inzien onder “Mijn account” op de Website. Deze gegevens zijn persoonlijk en wij vragen je hier vertrouwelijk mee om te gaan, met name door het e-mailadres en het wachtwoord uitsluitend voor eigen gebruik te hanteren en uitsluitend op je eigen computer op te slaan.
  3. Wij doen ons best zoveel mogelijk te waarborgen dat de Website virusvrij is, maar kunnen dit helaas niet garanderen. De Website bevat tevens links naar websites van derden. Wij selecteren de websites waarnaar verwezen wordt zorgvuldig. Wij kunnen niet instaan voor de inhoud en het functioneren van websites van derden.

Intellectuele eigendomsrechten

Alle Intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de Website berusten bij MPRT en/of bij diegene van wie MPRT daartoe een licentie heeft verkregen. Dit betekent onder andere dat het niet is toegestaan om zonder toestemming van MPRT de op de Website vermelde informatie openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken, afgezien van persoonlijk gebruik.

Leeftijdsgrens

Om de Website te bezoeken dien je eerst je leeftijd in te voeren (de zogenaamde leeftijdscheck), alvorens je de Website kunt bezoeken. Wanneer je bij ons een bestelling doet via de Webshop, dan dien je een account aan te maken met een e-mailadres, geboortedatum en wachtwoord, waarmee je voortaan kunt inloggen. Bij levering van je bestelling zal de bezorger om legitimatie vragen indien er twijfel bestaat over de leeftijd van de persoon bij wie de bestelling wordt afgegeven, dit om ervoor te zorgen dat onze producten niet aan jongeren onder 18 jaar worden beschikbaar gesteld . Indien niet aan minimumleeftijd vereiste is voldaan, is de bezorger helaas genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen, respectievelijk niet af te geven. Indien de bestelling niet geleverd kan worden omdat niet vastgesteld kon worden dat aan minimumleeftijd vereiste is voldaan, zullen annuleringskosten ten bedrage van € 10,00 in rekening gebracht worden. Reden hiervan is mede dat wij minderjarigen die proberen bestellingen te doen willen ontmoedigen. Zie voor meer informatie ook “Levering van je bestelling”.

Digitale marketing & Sociale media

Content van Facebook, Twitter en e-mail marketing is alleen bestemd voor personen van 18 jaar of ouder. Door het Facebook-account te liken, het Twitter-account te volgen of je te abonneren op de e-mail marketing bevestig je 18 jaar of ouder te zijn. Er mag niets doorgestuurd worden naar, of op een andere wijze beschikbaar worden gesteld aan personen die jonger zijn dan 18 jaar.

Levering van je bestelling

  1. Als je een bestelling plaatst in de Webshop van MPRT, zal PostNL (postnl.nl/) zorg dragen voor de bezorging van je bestelling op het door jou opgegeven bezorgadres in Nederland.
  2. Bezorging via PostNL:
    • Wanneer je op een werkdag voor 22:00 uur bestelt, levert PostNL in beginsel de volgende dag de bestelling af op een bezorgadres in Nederland. Er wordt naar gestreefd deze levertermijnen en levertijdstippen te halen, maar we kunnen dit helaas niet garanderen. Je kunt ons zodoende niet aanspreken op een te late levering.
    • Wij vragen je op het overeengekomen bezorgmoment aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. De bezorgers van PostNL zullen bij twijfel over minimumleeftijd vereiste vragen om legitimatie. Indien niet aan de minimumleeftijd vereiste van 18 jaar is voldaan, is de bezorger helaas genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen. De bestelling wordt geannuleerd en er zal € 10,00 euro aan annuleringskosten in rekening worden gebracht.
    • De bezorgers zullen je vragen voor ontvangst van de bestelling te tekenen.
    • Indien je op het overeengekomen bezorgmoment niet aanwezig bent, zullen de bezorgers trachten om de bestelling af te leveren bij de buren. De bestelling zal alleen worden afgegeven bij de buren indien de ontvangende persoon 18 jaar of ouder is. Indien levering bij buren ook niet mogelijk is, dan zal PostNL een bericht in de brievenbus van de geadresseerde achterlaten en de volgende dag (met uitzondering van zondag en maandag) de bestelling nogmaals aanbieden. Indien de tweede afleverpoging ook niet slaagt, zal de bestelling retour gaan naar het distributiecentrum. De klant krijgt het orderbedrag minus de verzendkosten ad €5,95 en eventuele transactiekosten vergoed.
  3. Het is in beginsel niet mogelijk een bestelling (via de Webshop) te annuleren nadat de bestelling door ons is bevestigd (ontvangst bestelbevestiging via e-mail). Afhankelijk van dag en tijdstip (op werkdagen voor 22:00 uur) kan annuleren eventueel nog wel door contact op te nemen met de Klantenservice (info@detacchi.nl).

Betaling van jouw bestelling

Je kunt de online bestelling betalen via iDeal (direct betalen via internetbankieren) en creditcard (onder andere Mastercard, Maestro, Visa en American Express). Je ontvangt de factuur van je bestelling via e-mail. Voor meer informatie over iDeal verwijzen we je graag door naar ideal.nl/betalen/.

Retouren

  1. Indien je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt je deze laten retourneren. Hiertoe dien je contact op te nemen met onze Klantenservice (info@detacchi.nl) die je dan het retourproces en geldende voorwaarden nader zullen toelichten. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de originele verpakking en inhoud inclusief het etiket van het product onbeschadigd zijn. De kosten voor retourzendingen komen voor jouw rekening.
  2. De ontvangen bestellingen dienen direct op zichtbare defecten te worden gecontroleerd. Bij geconstateerde (zichtbare en onzichtbare) defecten dien je na het constateren hiervan contact op te nemen met onze Klantenservice (info@detacchi.nl) die het retourproces en de geldende voorwaarden nader zullen toelichten. De defecten producten stuur je retour naar een gratis antwoordnummer. Wij verzoeken je een print van de e-mail waarin onze Klantenservice de retourzending bevestigt bij het retourpakket te voegen, zodat alles correct administratief verwerkt kan worden door MPRT. We raden je aan het verzendbewijs voor je eigen administratie te bewaren.
  3. In geval van breuk of foutief geleverde artikelen kun je er voor kiezen om het bedrag van het desbetreffende artikel gecrediteerd te krijgen of het product nagestuurd te krijgen. In geval van breuk doen wij dit alleen indien de breuk gemeld is uiterlijk de eerstvolgende werkdag volgend op de dag waarop bezorgd is. Wij verwachten daarom dat je het bezorgde pakket direct na ontvangst controleert op breuk. Nasturen door de Klantenservice is alleen mogelijk indien het product voorradig is.
  4. Aanpassing van het te betalen bedrag of retournering van het reeds betaalde bedrag gaat als volgt:
    • iDeal: Binnen een week na ontvangst van jouw retourzending, wordt het geld teruggestort op jouw rekeningnummer. Indien een artikel niet retourneerbaar is vanwege bijvoorbeeld breuk, dan zal MPRT binnen een week na melding defect aan de Klantenservice het betreffende retourbedrag terugstorten op je rekening.
    • Creditcard: Binnen 7 dagen na ontvangst van jouw retourzending wordt het geld automatisch teruggestort op jouw creditcardrekening.

Overige

  1. Onze producten zijn uitsluitend bestemd voor (a) eindgebruikers en voor (b) personen en bedrijven die uitsluitend ter directe consumptie door eindgebruikers (horeca e.d.) onze producten kopen. De producten zijn derhalve niet bestemd voor wederverkoop anders dan voor directe consumptie door eindgebruikers. Het is niet de bedoeling dat je ze doorverkoopt. Wij behouden ons daarom het recht voor om bestellingen bij twijfel niet uit te leveren of om een maximum te verbinden aan de te bestellen hoeveelheden van bepaalde artikelen.
  2. Onze producten worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid in Italië geproduceerd volgens de aldaar geldende regels. MPRT verplicht zich de producent onmiddellijk te informeren omtrent gesignaleerd gebreken aan geleverde producten. Eventuele aansprakelijkheid van MPRT ten gevolge van gebreken aan de geleverde producten is beperkt tot het bedrag waartoe MPRT verzekerd is.
  3. Hoewel de Website met de grootste zorgvuldigheid tot stand is gekomen, kan het voorkomen dat kenmerken van producten (prijs, uiterlijk, allergenen vermelding, productinformatie, leveranciersinformatie, alcoholpercentage, volume) niet juist worden weergegeven of afgebeeld. In dat geval gelden de op de verpakking van het product zelf weergegeven kenmerken en kun je geen aanspraak maken op levering op grond van foutief weergegeven informatie. Daarnaast zijn wijzigingen in prijs en/of assortiment en drukfouten in de digitale bladerbare folder voorbehouden.
  4. De informatie op de Website wordt van tijd tot tijd aangepast. Indien je fouten op de Website aantreft, zouden wij het zeer op prijs stellen dat je dit aan ons meldt via de Klantenservice (info@detacchi.nl).

Wijzigingen en overige toepasselijke Algemene Voorwaarden

Wij kunnen deze Algemene Voorwaarden wijzigen. De gewijzigde voorwaarden gaan in zodra je een nieuwe bestelling op de Website plaatst. Je geeft daarmee aan akkoord te zijn met de gewijzigde voorwaarden.

Klachtenprocedure of vragen

Voor vragen, opmerkingen en/of klachten over bestellingen en onze dienstverlening kun je contact opnemen met de Klantenservice (info@detacchi.nl). De Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.30 uur. Onze Klantenservice zorgt ervoor dat je vragen, opmerkingen en/of klachten zo goed mogelijk worden afgehandeld.

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief!

Abonneer je op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van kortingen, acties en meer.

Je bent succesvol ingeschreven!

Pin It on Pinterest